♥تنهایی... ♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥تنهایی... ♥

 

تنهایی...

هزار بار بهتر است از بوבטּ با ڪسے ڪـہ

بوבنش בروغ محض است !

בلش ڪـہ هیچ...

פواسش هـҐ بـہ تو نیست

و ؋قط زمانے با توست ڪـہ ڪسے را نـבارב

 



نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت12:01---9 تير 1393
ما دهه هفتادیا :

اعصاب = نداریم

لجباز = بله هستیم

غرور = داریم تا دلت بخوااااااااااااااااااااااااااا ااد

رو راست = عین یه اتوبان تو دل کویر

اعتماد به نفس = زیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااد

سرسخت = وحشتناک

خونگرم = شدییییییییییید

مهربان = بسیار

زیبا = اوووووووووووووووووووووووووووف !!



معلومه من واقعا دهه هفتادیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوش باشی عزیزم پستتم زیبابود

مرسے عزیزمے


atefeh
ساعت15:09---8 تير 1393

من دخترم...
اگه جیغ میکشم سرت....
اگه به تو حرفای زشت میزنم....
اگه دقیقه ایی یه بار قهر میکنم.....
اگه فرتی تهدیدت میکنم......
اگه زرتی با گریه گوشی رو قطع میکنم....
اگه مسیجت رو میخوونم اما جواب نمیدم...
اگه حرفهایی که ۱۰۰ بار ....
به من گفتی نگو رو میگم که لجتو دربیارم.....
من خیلی غلطهای دیگه هم میکنم
چــــــــــــــونکه : واســـــــــم مهمی !
اگه نبودی خفقان مرگ میگرفتم....


Nazanin
ساعت12:46---2 تير 1393
fada mada
ishala k movafagh bashi
goftam alan nayam fk mkoni yadam rafte to ro
جیگرتوووووووووووووو ♥♥ماااااااچ موووچ معرفتت نم نمیخوره میدونم عزیزم!!!!!!!!


dina
ساعت17:00---31 خرداد 1393
عالیــــــ و بسیار بسیا
آپم دوست داشتی بیا خوشحال میشم هروقت هم که آپ کردی خبرم کن
مرســـــــــــــــــــــــــــــــے عزیزمے ♥ باشه حتماااااااااا


محمد
ساعت13:51---28 خرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ